Pri OŠ Stjepana Radića
skoro dvadeset godina djeluje i Osnovna glazbena škola. Polaznici škole
mogu učiti svirati na glasoviru, flauti, klarinetu, saxofonu, trubi i
trombonu uz učenje solfeggia i teorije glazbe te pjevati u zboru i
svirati u puhačkom orkestru. Školovanje u glazbenoj školi traje šest
godina, a učenici se upisuju u pravilu nakon završenog prvog i drugog
razreda osnovne škole, a upisi se obavljaju koncem svake školske godine.
Godišnje školu pohađa oko pedeset učenika svrstanih u dva odijela -
klavirski i puhački, a nastavu izvodi šest učitelja.
Škola priređuje javne
nastupe svojih učenika, posebno na koncertima uz Božić i Dan škole, a
učenici redovito sudjeluju na županijskim i državnim natjecanjima gdje
ostvaruju i nekoliko vrijednih nagrada. Kao potvrda o kvalitetnom radu
škole govore podaci da su šest bivših učenika ove škole završili muzičku
akademiju, četiri su studenti muzičke akademije, pet su završili srednju
glazbenu školu i još pet sada pohađa srednju glazbenu školu.
Glazbena škola posebnu
pozornost posvećuje njegovanju bliske suradnje sa Gradskom glazbom u
kojoj svoje umijeće prakticira sve veći broj učenika puhačkog odijela
nakon završene škole a također i učenici starijih razreda ostvaruju dio
nastave iz predmeta orkestar. Zahvaljujući takvoj suradnji bogato
iskustvo jedne od najstarijih amaterskih udruga u gradu prenosi se na
mlađe generacije a Gradska glazba dobiva mlade i kvalitetne glazbenike
što se očituje sve posjećenijim koncertima i interesom za ovu vrstu
glazbe.
Zbog sve većeg interesa za
upis, glazbena škola svoju budućnost vidi u izdvajanju iz osnovne škole
u samostalnu školu čime bi se postigli uvjeti za upisom puno većeg broja
učenika i otvaranje novih odjela.
Učitelji glazbene škole:
Karmen Stojić - učitelj
glasovira
Slađana Knežević - učitelj
glasovira
Andrijana Kiridžija -
učitelj glasovira
Dragan Gutić - učitelj
solfeggia
Mihaela Obradović - učitelj
flaute
Javorko Popović - učitelj
trube i trombona
Zvonko Knežević - voditelj
glazbene škole i
učitelj klarineta i
saxofona
|